Ikea

Vet ni vad jag har hunnit med mellan tvättningarna?
Jo det ska jag berätta för er, jag har varit på IKEA!
Kiira ringde och ville ha sällskap så de e klart man hakar på. Hon köpte lite allt möjligt smått och gott medans jag nöjde mig med en spontangåva till en vän, visst är jag väl allt för go?

Visste ni förresten att man i Danmark kan låna cykel + släp på IKEA, bra idé!




Nu sitter jag här och väntar på att torktumlaren ska göra sitt och sen blir det en cykelfärd till de andra systrarna. Jag trodde verkligen inte att dom skulle nöja sig med att sitta hemma en fredagskväll men skenet kan tydligen bedra!
Det snackas kortspelande och bara allmänt trevligt sällskap, det blir nog en mysig kväll det här.

För er som ska ut önskar jag er en kul kväll, kör hårt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kaya

IKÄA ä bra skit!

2009-07-17 @ 20:55:40
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback