kattigt

Hej och hå.

Nu är jag hemma igen och ser ut ungefär såhär:



Det vart en mycket ensam, blöt cykeltur hem i mörkret. Sjukt, vart  har alla Uppsalabor tagit vägen? När solen tittar fram gör även människorna det och när det regnar försvinner dom igen, hmm..

Fast jag tror att jag har en aning om vad folk gör en kväll som denna, tittar film. Jag var inte direkt ensam om att hyra film om man säger så.
Det blev "I taket lyser stjärnorna" och "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen". Båda var bra, den förstnämnda var rätt gripande och sorglig medans den andra bara handlade om ren svenk humor, jag gillar våran svenssonhumor!


Jaja, jag borde kanske försöka mig på att sova lite grann så kanske jag lyckas om en timme eller två, det gäller att börja i tid. I morrn blir det träning kl 12 med Kiira och sen ser det ut som att dagen är fullsatt med diverse olika roliga grejer. Allra helst så vill jag bara skippa natten och hoppa direkt till morgondagen men tyvärr så går det ju inte riktigt till så men kan jag bara sova så är det ju faktiskt i morgon väldigt snart..

Godnatt!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback