ligga?



Nu är jag tillbaka efter min powerwalk, 1 timme blev det och skulle lätt kunna gått 1 till om det inte vore för mina rostiga höftböjare och alla läskiga spöken som härjar i mörkret! Jo, jag erkänner, jag är faktiskt mörkrädd..

Jag hade nästan glömt bort hur underbara, stilla fina sommarkvällar är i Sverige, så sjukt fint. Snacka om att man ser mycket man inte visste fanns när man går lite andra rutter än vanligt. Inte för att jag skulle kalla mig en rutinerad powerwalkare nuförtiden, inte som i våras men man har ju gått lite här och var i sina dar (där fick jag till det, haha)!

Jag har bland annat hittat en gata som jag blev lite fascinerad av.




Vad tror ni, får invånarna på denna gata ligga liiiite oftare och liiite längre?

Man kanske skulle flytta dit..?



I morgon har jag storslagna planer, vad det är, det får ni veta i morrn :)!


Sov gott mina vänner!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback