lyfter sakta men säkert

Hej i värmen!

Sitter hos syrrorna och laddar upp inför kvällens bravader. Planerna är att vi ska knalla till Åkanten/Saluhallen vid 22-tiden för att lyssna på grym musik och föra. Sen skulle jag tro att det blir BJ, skojsigt värre!
Just nu är jag väldigt seg bara men jag ska roffa åt mig en kopp kaffe och börja på vinet så kanske jag känner mig lite mer mänsklig..

Berättade jag att jag fick så många myggbett igår att jag sakta men säkert förvandlas till en mygga? Första steget är att jag lärt mig flyga lite halvt..




Ska se till att slänga upp en blogg med lite bilder innan vi drar också så stay updated!


// Ett blivande flygfä


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback