Myggfanskapsjävlaidioter!!

 Godmorgon, eller egentligen eftermiddag men jag vaknade nyss :S.
Som jag sa igår så blev det framfickan, gjorde även ett besök på Firman eftersom Framfickan stänger 1.
Det var mycket trevligt MEN ALLA DESSA JÄVLA MYGG!! Jag hade hört lite rykten om att Uppsala skulle ha invaderats av mygg men det var inget jag la speciellt mycket energi på. Man kan ju säga att jag verkligen tog fel kläder, shorts och linne. Jag orkar inte ens räkna alla mina myggbett men jag skulle tro att det är ca 30 st.
Det var helt galet, man var tvungen att gå och vifta hela tiden, dom vägrade att ge fan i en. Det finns ett ex antal artiklar om det i Unt, läs en här.



Dessutom har jag sovit riktigt dåligt. Det är fruktansvärt varmt i min lägenhet och inte blir det bättre när jag inte ens kan ha balkongdörren öppen pga dom där myggjävlarna!


Nu ska jag i alla fal peta i mig lite frukost och sen ska vi åka och bada jag och bruttorna. Vi får väl se om vi blir långvariga där då myggorna tydligen är precis lika aggresiva på dagen, hmm..


Jag saknar dig!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback