pallar jag?

Gud så skönt!
Idag har jag för första gången på länge tillåtit mig själv att sova precis så länge jag vill, sagt och gjort, har precis ätit frukost. Det sjuka är att jag säkert skulle kunna sova vidare tills onsdagen är över men det skulle jag aldrig tillåta mig själv, då skulle man ju må som en påse skit.. Men, jag skulle kunna göra det bara för att bevisa att jag kan..

Sitter och funderar på vad den 22 juli 2009 har att bjuda på?
Det verkar inte hända sådär jätte mycket än så länge, ska träna om en stund och sen är det väl bara att knalla hemmåt igen och sysselsätta sig med nått kul. Det ska bli intressant att träna nu när jag både loosat vikt och muskler, sist pallade jag knappt så vi får se hur effektivt det här blir, men, jag antar att det viktigaste är att jag försöker komma igång igen, "försöker"..





Simma lugnt!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback