shopi

Hej mina vänner!

Jag förstår att kanske en del av er undrar vad det är som pågår i mitt liv.
Jag ber om ursäkt för mitt senaste inlägg men det är så jag känner och det hjälper att skriva av sig lite.
Var inte oroliga, jag klarar mig alltid!

Jag röck mig i alla fall i kragen och ringde min kära vän och föredetta sambo Angelica för en sväng in till Stockholm och så blev det också.

Tro mig, det hjälper att unna sig lite saker ibland, man mår bättre av tröst shopping, åtminstode lite annat att tänka på.


Converse - Nilsson, 699:-
(Jag ska dessutom klicka hem ett par gula inom några minuter)



H&M 129:-


H&M 49,50:-

Efter en lång promenad på Stockholms gator så bestämde vi oss för att vi var värda lite vin.



Provade en för mig ny variant, Rosé. Får väl godkänt av mig, extra plus för den fina boxen!


Så, i kväll blir jag kvar hos min kära vän och vi ska bara ha det mysigt med vinet och guitarr hero.




Kanske inte den mest smickrande bilden men vafan, jag bjuder på den (notera mina nya snygga skor)!


Tack till alla er som bryr sig så mycket om mig, puss på er!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback