till den anonyma

Oj, hmm..
Det blev vi visst lite fula ord bland mina kommentarer (som jag nu tagit bort)..

Till dig som skrev den.
Jag antar att du inte menar någonting illa mot mig eftersom du skrev "Ha en fin dag, sköt om dig osv" men, jag mår verkligen inte bättre av att höra sånna saker som du skrev om R.
Jag hoppas att du inte är någon jag känner för dina ord angående just den personen gjorde faktiskt riktigt ont. Jag har haft mina vildaste fantasier om vad som kan ha hänt både under och efter våran relation och behöver inga fler sånna. Många av dom är säkert inte sanna och ingenting han ska behöva få skit för.
Jag försöker så gott jag kan att gå vidare, jag vet att "det finns många fiskar i havet" osv men, det är inte direkt det jag fokuserar mig på. Jag måste hitta tillbaka till mig själv och finna min styrka igen och det gör jag verkligen inte genom att ge mig ut på jakt efter nya bekymmer. Ny kärlek, det kommer när det kommer och jag är väl medveten om att det finns en drös där ute men jag väljer att inte fokusera på det just nu..

Så, inga fler sånna kommentarer tack!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback