Spyan

Åh, skönt, äntligen hemma!!

Idag har det inte hänt mycket roligt alls, enbart jobb så därför väljer jag att fokusera inlägget på gårdagen istället, den var betydligt mycket roligare!!

Vi startade hemma hos Mats med en massa trevliga människor, så mys så att vi faktiskt funderade på att skita i Stockholm och köra ännu en natt i Uppsala. Men nja, skuldkänslorna gjorde besök och vi åkte in i alla fall, vi hade ju faktiskt lovat bort oss redan till Jenkas polare SchteekHampus!

Vi bestämde oss ganska snabbt för att ta tuben och röra oss mot Stureplan. Vilket Jennika fick ångra ganska fort. Det var nämligen så att Jennika fick sig ett nyp i stjärten (trodde hon) i rulltrappan men upptäcker ganska fort att hon är galet kladdig på nedre ryggen. Hmm, vi begav oss snabbt till Fridays för att besöka en toalett och vad är det vi ser?!



Hon har inte lutat sig mot något och hade en grabb bakom sig i rulltrappan.. Tänker ni som vi tänkte?! Fy fan i helvete!

Trots ett förjävligt första intryck av Stockholm så bestämde vi oss för att stanna på fridays och ta en öl eller två och dessutom smälla i oss en nachotallrik. Trots den enorma mängden tog det oss ca 5 minuter att käka upp, sjukt gott!




När nachosarna lagt sig och kroppen kallade på mer dricka och ett dansgolv så begav vi oss till Spybar där vi också mötte upp Hampus och co (sorry, minns inga andra namn). Till en början var det endast ett stort skämt, vi kom dit halv 1 och var i stort sett ensamma. Efter sisådär 1 timme började folket ramla in och stämningen blev genast mycket bättre! Däremot så måste jag verkligen säga att musiken var kass, tråkigt men sant..





 

Spanat in nått sschtekigt?



Bilden säger ganska mycket, dom har sannerligen saknat varandra!




Jag gjorde så gott jag kunde, att dansa i takt till någon orytmisk 60-tals musik är inte riktigt min grej upptäckte jag.





Tack för en kalaskväll min dam och mina herrar!!


Nu är jag tillbaka i verkligheten och ska ge mig på min röra jag har skapat här hemma!


Ha en mysig kväll, hörs snart!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Cecilia Nancke

Kim, du har en fruktansvärt fin kropp! (avis) Hoppas allt är bra med dig.

2009-07-28 @ 22:55:22
Postat av: Kim

Tack Cecilia!!!

2009-07-28 @ 23:17:10
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback