antiano

God"morgon"!

Gårdagen var lyckad, kul att träffa så mycket nytt folk!
Synd bara att det blir som det alltid blir, hets på utgång och alla försvinner åt olika håll. För min del blev det hem till sängen och sussa men klockan var runt 1 så det var kanske dags i alla fall..

En sak skulle jag vilja klargöra för dom som undrar.
Jag har den senaste tiden fått många kommentarer av folk jag träffat att jag gått ner i vikt. Själv har jag ingen aning eftersom jag inte äger en våg och inte själv ser det andra ser. Det är lite svårt att se någon direkt skillnad eftersom man faktiskt "är med sig själv" hela tiden.
I alla fall, det jag vill säga är att jag absolut INTE sitter och kräks hela dagarna eller liknande utan min viktnedgång har endast att göra med att  min aptit har varit på noll på grund av allt som varit. Jag börjar se en annorlunda framtid nu, därmed slipper jag allt magont och det i sin tur kommer medföra att jag känner för att äta igen så det börjar vända, var inte oroliga!



Jag tränar visserligen en del men det har inte heller något med viktnedgång att göra. Jag tränar först och främst för att det får mig att må bra och dessutom för en fastare kropp, inte smalare.


Så, nu vet ni i alla fall hur det ligger till och alla tankar om att jag på något sätt skulle plåga mig själv genom att inte äta kan ni glömma att ni ens tänkt!


Nu är det dags för jobb, ha en fin dag!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Maria

Men guuu.. Vikken hemsk bild! Hon måste ju ha dött strax efter.. Hemskt!!!! /M

2009-07-22 @ 22:04:59
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback