Lost?

Haha shit, det var längesen min hjärna fick arbeta såhär hårt!
För det första fick jag för mig att mobilen blivit snodd på gymmet och svor åt  diverse sms, bilder och filmer som skulle läcka ut på mindre lämpligt ställe. Jag måste sett rätt förbannad ut när jag cyklade med bestämda "tramp" hem, man hinner tänka mycket på 5 minuter vill jag lova!
Väl hemma ligger mobilen så fint och oskyldigt framför TV:n, tack och lov för det! Nu blir det till att rensa upp bland ocensurerat material!!

För det andra så planeras det för fullt inför helgen, det ryktas om att jag och Jennika ska göra Stockholms gator en aning mer osäkra på lördag!
På fredagen blir det nog bio, Transformers, med Kaisa. Det blir förmodligen jag, Kaisa och en drös med dreglande killar, syftar på snyggingen Megan Fox som har en av huvudrollerna.. Jag kan ju inte göra annat än att hålla med er grabbar, She´s smokin´ hot!!


 


Dessutom har mitt sug efter att tatuera mig blivit starkare än vanligt. Jag vet dock inte om jag är redo för den stora jag tänkt mig, den måste tänkas lite till på men en liten nånstans vore inte helt galet!

Snart har jag date med Kaisa som kommer förbi här efter jobbet så det är bäst jag skyndar mig in i duschen!

Ha de fint så hörs vi snart.


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback