fullfart

Hej!
Gårdagen var mer än mycket bra, hade grymt kul!
Det hela började som bekant hos Jill med lite öl osv, sen bar det av till framfickan. Duktiga Nina bestämde sig för att köra och det var verkligen en upplevelse att åka med henne som är van vid automatväxlad högerstyrd postbil, haha vi hade mycket kul på vägen ner!


Väl på framfickan var det som vanlig bra musik och massor med folk, skön stämning helt enkelt!




Jag hade som vanligt bestämt mig för att INTE gå ut men, det blir inte alltid som man tänkt sig (typ aldrig) och det blev även BJ en sväng. Även där var det grymt drag, jag var riktigt på g igår känner jag såhär i efterhand. Jag har också kommit i underfund med att jag i framtiden ska dricka mer alkoholfritt när det inte passar sig att bli dyng. En alkoholfri drink kostar alltså 24 kr, bra där. Det blev en hel del sånna faktiskt och det är jag mer än tacksam för idag eftersom jag jobbat 12-19.15!

Väl hemma sisådär halv 4 så hittade jag en överraskning utanför min dörr så sömntimmarna jag fick inatt kan räknas på en hand.


Jobbar 12-16 i morrn sen är det full fart mot en efterlängtad ledig helg!!


Vad ska ni göra i helgen?



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

jag gjorde så gott jag kunde, okej?:)

haha närå, fast kul som tusan va det kimpan!!

puss på dig

2009-07-30 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback