It´s alive

Godmorgon...
Jag kanske borde ge er ett livstecken?..

Jo jag lever!
Jag tog en liten dator/internet paus på 2 dagar, vilket är galet mycket för en datornörd som mig..
Det har inte varit och är inte heller för den delen nyttigt för mig att sitta här men vafan, jag känner mig totalt bakom flötet  redan efter 2 dagar så jag gör en snabbvisit här.

Så, vad har hänt i mitt liv sen i söndags?

Måndag.
Första arbetsdagen, skönt att vara tillbaka faktiskt och ha något att göra. Knäppt att jag kom ihåg alla koder överallt, inte likt mig som glömmer vart jag lagt mobilen 2 sekunder efter jag släppt den..

Käkade med mor min, hon tyckte att jag gått ner mycket (?) i vikt? Eftersom 2 arbetskamrater till sagt det så kanske jag har det? Har ingen våg och jag lever ju med mig själv eller hur man säger så det är inte så lätt att märka sånt..

Kom hem vid 8-tiden. Gick in till toan för att tvätta händerna och inser då att jag förmodligen lyckats med öka husets vattenförbrukning med ett antal 1000 procent, kranjävlen var på. Inte för att det sprutade ut vatten men med tanke på att jag åkte hemifrån 9.00 och kom hem 20.00 så har jag nog fyllt en ålandsfärja (okej, jag överdriver lite men ni hajjar) med vatten, känns sådär  ..Du som klagade på att jag diskar med rinnande vatten..




Dessutom har jag blivit inbjuden till dop, närmare bestämt Aarons!



Jag hoppas verkligen att jag kan komma, extra kul att det är min första kompis som får barn! Shit, man börjar bli vuxen på allvar..


Tisdag.
Jobb, jobb och jobb. Jäkligt skönt att jobba långa dagar, dagarna bara försvinner och det innebär förhoppningsvis att jag finner livsglädje snabbare?
Annars, inte mycket faktiskt. En massa TV-tittade som vanligt. Jag tror att jag tittat på TV  så mycket den senaste tiden som jag vanligtvis gör under flera månader. Men men, det går väl över snart, jag gillar faktiskt inte att bara sitta och glo på en rektangel med ljud och bild egentligen..

Jo, vet ni vad som tittade ner i min brevlåda igår? Inte lika positivt som i måndags vill jag lova..



Det kostar att bli vuxen också..


Dags att åka och tjäna in dom där pengarna.


Ni som är lediga, ut i solen med er!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback