Galet!

Shit, sommarvärmen bara fortsätter och fortsätter, galet med 32 grader idag!
Det här kallar jag verkligen semesterväder, stackars mina kollegor som står inne i en butik utan fönster!

32 grader är lite för varmt, man kan inte riktigt ligga och steka men vafan, tack för sommarn!
I min lägenhet är det ungefär 30 grader också, helt galet när det står totalt stilla, min lilla balkongdörr som har stått öppen i 3 veckor hjälper inte så mycket..





Som ni kanske redan har listat ut så åkte jag till Jennika igår natt, det var bara hem, raggarduscha och hoppa in i bilen igen.
Jag hade i alla fall mycket trevligt med både nytt och gammalt folk. Det blev alkohol, vattenpipa och lite nattbad i Steninge på det, kanonkul, 4 av 5 toasters!


När vi väl vaknat så bar det av till samma bad igen, lite nyktrare och lite segare men det gick fint. Där har vi legat hela dagen och plågat våra stackars vätskebristande kroppar.

Nu befinner jag mig hemma i Uppsala igen som sagt, sitter och funderar på vad som händer i kväll? Systrarna snackar om framfickan, det vore jäääkligt nice att sitta där längst ån i kvällssolen!

 

Känns som att vi kommer hamna där..


Puss o kram!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback