Aronlläjf

Sådärja!
Nu är jag hemma (eller hos systrarna rättare sagt) efter en lång dag i Fjällnora, det var jäkligt stekigt vill jag lova!



Det var smockat, det här är ungefär en tiondel av allt folk. Efter mycket om och men fick vi i alla fall en bra plats.




Badade gjorde vi ju också såklart, 22 grader i vattnet är väl godkänt för att vara i Sverige, eller hur?




Skönt är det att komma bort åtminstonde någon minut från alla onda tankar och magont..




Vad tycker ni om min sköna flagning? Jag skulle nog kunna fylla en äggkopp med död hud, men, jag väljer att inte göra det.. Konstigt och framförallt bra är det att huden under är lika brun som den jag tappar!



Nu lagar vi mat här för fulla muggar på dragarbrunn. Lax med färskpotatis och god kall sås blir det till. Tog även med mig min Bacardi Coconut, tänkte blanda med ananasjuice, mumma! Fan har man semester så har man!


Ha en fin kväll!
Puss o kram.



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback