cherry

Godmorgon!
Ännu en grå och regning dag ser vi ut att ha framför oss och bättre lär det inte bli, i alla fall inte om man ska följa väderleksrapporten. Som det ser ut nu så ska det vara mulet o jävligt enda tills på söndag, kuljul!



MEN, efter regn komme solsken brukar man ju säga. Jag är ju ganska garanterad sol nästa vecka i Spanien så ja, efter regn kommer faktiskt solsken!


Någon som ser nöjd ut just nu, det är Rikard det! Han ligger i sängen och sover väldigt gott, han ser ut att gilla läget.. Han var uppe sent inatt, var någon hockeymatch som började kl 02.00. Själv sover jag ju som en stock så jag märkte varken att jag själv somnade eller att han gick och la sig..


Det blir en snabb visit på jobbet idag, 12-16, lyxtid (om man inte behöver tjäna pengar förståss)....


Hejjjihoppii




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback