kanonkula x 9239572345970235720357

Vill börja med att tacka Jill, Emely, Nina och Lina för en riktigt jävla asrolig kväll!!!!!!
Kvällen började hemma hos Emely som bjussade på gött käk och sen gick det bara utför. Haha, kvällen var galet bra, trots att jag lyckats få med mig rödvin istället för vitt och fick kork i hela flaskan pga min kassa insats med att öppna med en simpel vinöppnare..

Vi begav oss till det klassiska Gillet, där det tyvärr var dåligt drag. Nästa  mål var terassen då vi ansåg att vi var för snåla för att betala 100 spänn för att gå in någon annan stanns i en timme. Men, dom tankarna försvann tydligen ganska fort då vi helt otippat plötsligt var på väg till People där vi gick in och skakade våra lurviga dansben.

Det togs galet mycket bilder, säkert en bra bit över 100 st men tyvärr så var jag den enda utan kamera så, ja, vi får hoppas att bilderna kommer i min ägo inom en snar framtid! Nina?


Tills vidare bjussar jag på fredagens härj med systrarna Lindén!












Nu ska jag hitta lite schysst musik till min spotify playlist. Fick nämligen en efterlängtad inbjudan av systrarnas snälla bror Aaron.
 Älskling är galet bakfull och kollar tennis och käkar ölkorv, en lagom söndag helt enkelt!



Tomorrow can wait




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får man spotify? :)

2009-06-08 @ 20:36:35
Postat av: Kim

Anonym - Man måste få en inbjudan på nätet via någon. Annars går det nog att köpa?

2009-06-08 @ 20:53:19
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback