konservigt

Jag är så fruktansvärt uttråkad och tom just nu. Tanken var att jag skulle släpa mig till gymmet men jag har verkligen inte ork och lust idag, jävla kissväder!


Så hur roar man sig en dag som denna? Jo, man tar en massa konstiga kort och låter fantasin flöda...


Såhär skulle jag se ut om jag var en konservburk...



Såhär om jag vore en regndroppe...



Såhär om jag vore en fotboll (alternativt fått en rejäl allergisk reaktion)


Fy fan, det här var en riktig kryddning för självförtroendet, haha, eller inte!
 Fy i helvete vad ful man kan bli!!


// En blöt konserverad fotboll


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jill

Tja kvinna! förbannat snygg du är :)



Imorn halv 4.. träna då`?! kyss

2009-06-10 @ 19:59:37
URL: http://metrobloggen.se/jill
Postat av: najna

men jäklar va kul!:)

pussar på dig

2009-06-10 @ 21:43:37
Postat av: Fågel

Kim, du ser ut som en hårig mutta.

2009-06-10 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback