nine

Igår vart det utgång för mig och flickorna. Mycket trevligt, Jennika suprisade också men en gammal klasskompis som jag inte träffat sen avslutningen i nian, long time no see!




Det blev sent igår, klockan fem ramlade jag in så jag tog mig en lång välförtjänt sovmorgon. Vaknade ganska nyss och ligger nu i parken här utanför och snattar trådlöst, nice.


Vad som händer idag vet jag faktiskt inte, bara att den här dagen är en av de tidigare dagar med en klump i magen och en ågren som smyger sig på mig titt som tätt. Kanske borde jag gå ut och dränka sorger i kväll igen? Vi får väl se..


Hoppas i alla fall att ni har det bra i värmen!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Kaya

Taack för igår Kingan! Skitkul trots allt..

Fortsätt snatta trådlöst!

2009-06-27 @ 14:54:16
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback