pink it is!

Pust, stön och stånk! Äntligen hemma efter den längsta arbetsdagen innan semestern, yes! Jag vet att jag tjatar om min semester varteviga inlägg men ni ska veta hur mycket jag längtar efter sol, bad och att bara vara!


Min tankebana är inte riktigt i form just nu.
Tänkte därför kort och gott presentera mina ursöta converse för er! Dessa små söta hade jag alltså när jag var en liten Kimmi! Hittade dom hos mor och far när jag var där sist, tänk att man haft så små fossingar.




Det roliga är att jag har likadana idag fast en aning större!





Mer rosa åt folket!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

More Converse to the people! Fan vad söta.. Ska dom kanske pryda ett sött litet blondin barn du och rikard producerat? :P

2009-06-03 @ 21:51:38
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback