shuuuus

Nu är jag hemma igen en sväng innan jobb.
Fy fan vilket väder vi har här i Uppsala, 7 grader, blåsigt och ösregn. Konstigt att det kan vända så himla fort!

Var ju och hämtade mitt paket och mycket riktigt innehöll det ett par riktigt fina sommarskor!



Fråga mig inte hur jag tänkt överleva en partykväll i dessa för det har jag inget svar på!
Om inte annat så får jag väl ha dom på någon av alla fina middagar jag går på hela tiden där man mest ska sitta och vara snygg.. För det händer ju väldigt ofta..


Nu ska jag ut på balkongen med min kopp kaffe och cigg och njuta av svensk sommar!


Hej hopp, stukad snopp!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Fina

2009-06-04 @ 16:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback