skatten

Tänkte ge er som deklarerat på internet en positiv överrasking såhär på morgonkvisten.
Det är nämligen såhär att om man deklarerat via internet ska man ju som bekant få pengarna innan midsommar, många kanske tänker början på nästa veckan men pengarna kommer faktiskt att ticka in redan v.24 (den här veckan). Dessutom kan man från och med i morgon den 9 juni titta exakt när just ens egen utbetalning sker, om man alltså har ett konto på skatteverkets webbplats.
Bra va?

 


Personligen är jag mycket spänd på om jag verkligen kommer få mina pengar, jag har nämligen gjort ett antal tillägg och ändringar. Det är inget jag räknar med men man kan ju säga att jag ser det som en positiv överraskning om jag får dom såhär precis innan semestern!


4 arbetsdagar kvar till semestern!!!!


Nu är det dags att avverka en dag och göra dom till 3!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Hunden, katten, skatten...

2009-06-08 @ 15:23:07
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: marie

hur då kim? jag hittar inte att man kan se när man får skatten! har du det? puss

2009-06-09 @ 09:22:03
Postat av: Kim

Marie - På skatteverket.se. När du kommer till startsidan står det "såhär kan du kontrollera om du får tillbaka pengar innan midsommar" tryck där sen "logga in på ditt skattekonto" sen väljer du bara vilken typ av E-legitimation du har!



Puss o kram

2009-06-09 @ 10:45:57
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback