TM

Befinner mig hos systrarna Lindén just nu. Precis som jag trodde så snackas det utgång, precis som vanligt. Däremot tänkte vi trotsa rutinerna och bege oss till ett för oss helt nytt ställe, Orange, ingen aning om vad som händer och sker där men tanken är i alla fall att checka läget.

Under förkröket har vi/jag ägnat mig åt lite topmodel fotografering eller nej, men jag har i alla fall infunnit mig i diverse poser som damera beställde. Resultatet är väl kanske inte helt hundra då jag framstår som väldigt rumpfixerad, eller rättare sagt, i rumpan fixerad... Tro vad ni vill...


 



Nej, jag är inte heller gravid som bilderna verkar vilja berätta...


Anyway, man måste väl för fan kunna bjussa på sig själv ibland?!

Busa lugnt i kväll!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback