barn

God"morgon"!
Ledig idag, skönt kan jag lova! Jag är ett nerv-vrak just nu. Idag är en speciell dag och sömnen inatt skulle jag väl inte kalla den bästa.. Jag är nervös, usch!

Snart ska jag i alla fall ner till friskis och köra lite gym. Meningen var pass men fick mess av kiira som hade sån fruktansvärd träningsvärk så hon ville köra gym och träna de få kroppsdelar hon inte har värk i, låter vettigt så så blir det.
Efter det blir det hem och diska/städa, vill ju ha lite fint när man får finbesök av familjen i eftermiddag.



Thailand 08

På tal om Thailand så ska dom till Thailand nu om några dagar igen. Om man ändå hade det så bra så att man kunde åka en gång om året i några månader..


Jaja nu ska jag göra mig redo för att gå ut i snöstormen!

K ♥ R

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback