:D

Det blev en mycket bra dag idag :D!
Har precis kommit hem från jobbet och sitter här med ena ögat på nån innebandymatch, som sagt, mycket sport har det blivit den senaste tiden.

Nu ska jag och R fixa lite kek, idag blir det falukörv och makaroner! Inte lika lyxigt som gårdagens thai men vafan, man måste väl käka lite halvdan mat för att uppskatta den goda sen, eller hur?



Falukorv it is.
 Ge mig gärna den rumpan tills i sommar, helst utan att jag behöver kämpa för den själv!
Tack!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Jag skulle vilja se fäbodjäntan försöka ta sig an den där falukorven!

2009-03-26 @ 20:40:39
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEH, den där var ju inte snygg...

2009-03-26 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback