deklaration?

Idag har jag jobbat hela dagen lång, 10-19.15, känns mycket bra!

Kom alltså precis hem och förväntade mig deklarationen i brevlådan men nehe, inte idag heller.. Är nyfiken som faan!
Skaffade e-legitimation för att kunna kolla för några dagar sen men då blev det bara "sidan kan inte visas". Lyckades komma in idag men tydligen så kan man bara se mellan 07-20, jag loggade in 20.02, skapligt irriterande, ja!

Ytterligare två stenskott idag, alltså dags att byta ruta igen då jag nu lyckats samla på mig 4 st, shit vad less jag blir! Var bara nån månad sen jag gjorde det sist..

Vad ska man äta i kväll?!
Skapligt sugen på tacos!




Oj, 3 minuter kvar tills hockeyn börjar och sötast ska ha datorn, bäst att avsluta här då kanske..


Puss hej svejs!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback