:(

Blä och fy idag, eller åtminstonde just nu.. En liten förvarning om att jag kommer klaga lite och tycka synd om mig själv.
Till och börja med så har jag jätte ont i fötter och ben, jobbat hela dagen men det är ju inget ovanligt så jag vet inte varför?
Hade tvättid kl 6. Gav upp alldeles nyss när personen innan mig inte ens kommit och hämtat sin tvätt, kul jul. Dessutom är 2 av 4 maskiner trasiga, vilket betyder att man bara har 1 maskin och det tar ju år och dar att tvätta med 1 maskin.
Så jag gav upp och gick upp med mina skitiga strumpor igen, nytt försök i morgon kväll..
Inte nog med det så har mormor blivit sämre och det har konstaterats att hon inte kommer hem från sjukhuset igen :(.. Jag vill inte att mormor ska försvinna, hatar att man aldrig vet när man träffar någon för sista gången.. Svårt att besöka henne också då hon bor i Karlstad. Så nej, i kväll är jag inte på topp, usch!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Gumman! Jag önskade att jag kunde göra någonting så

att du inte mådde så här! :( All kärlek till dig

2009-03-21 @ 23:06:40
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback