film

Nu står den finaste och tvättar av sin obligatoriska buskräm.
 Själv sitter jag här lite lagom trött och lite lagom pigg. Jag har faktiskt lite svårt att avgöra hur jag känner mig.. Somnade nån timme vid 7 så det är ju inte omöjligt att det kommer ta ett tag att somna i kväll. Ska upp 8 i morrn så det vore ju fint om John Blund kunde titta in om en timme eller nått..

Såg Twilight för första gången idag, kalla mig efter kanske men intresset att se den har helt enkelt inte varit tillräckligt. Det är ju en sån film man "måste" ha sett så det var väl dags nu. Den var faktiskt helt okej!

Hoppas att dessa skor är mina om ett par dagar!!


Nu ska jag krypa ner och mysa lite brevid min prins!

Godnatt, sov sött!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Because we belong together now!

2009-03-30 @ 00:08:52
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: Rickelito

Because we belong together now!

2009-03-30 @ 00:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback