flyga och fara?

Jäfflarns om det här inte går vägen!!
Hittade billiga biljetter till Marbella i sommar, 2500 tur och retur. Jag hade någonstanns fått för mig att det skulle betalas inom 24 timmar och genomför betalningen då jag inte hittat info. Men, 12 timmar var det visst. Så förbannat drygt, alla pengar tittar in på mitt konto 09.30 och 06.41 ska alla 6 biljetterna med mina pengar vara betalda! Men jag fick bra hjälp av tjejen på ticket och ska ringa dit kl 8 i morgon bitti och kolla om jag på något sätt kan fixa till det där. Jag hoppas att det går att lösa, att vi får biljetterna för samma pris men hon verkade lite försiktigt positiv. Hoppas, hoppas helt enkelt!

Vi hade tankar på att vänta ännu längre och se om priserna går ner men eftersom boende är bokat och klart så känns det dumt att chansa när vi är så många.



Poolen vid lägenheten, schmutt!!!


Nej, nu måste jag verkligen börja städa! Fastnade här med biljetterna...


Simma lugnt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

1 vecka, 7 dagar!



24/7 Fylla...

2009-03-23 @ 19:42:44
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: iina

SMUTTIT! Hör ska vi ligga och schteka i sommar. :D

2009-03-25 @ 20:05:30
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback