Helgen

Det där jag sa härom dagen att det endast blir EN utgång innan nästa löning kommer snart att krossas..

I morrn blir det nämligen en riktigt tjejkväll som startar hos systrarna, till folket och dricka billig öl och sedan checka in Estrada. Det kan bli riktigt galet!
På lördag blir det konserthuset och kolla in earth hour grejen vid baren längst upp. Kul att se hur pass många som faktiskt släcker ner. Sen blir det fotboll och sedan utgång förmodligen.
Det kommer att bli en kalashelg, I can feel it!

I morrn ska jag och min dude vara riktigt hurtiga och gå upp straxt innan 9 för att gå och sola nere på stan. Jag hinner nämligen inte senare eftersom jag ska jobba 12-19.15 och sen är det som sagt full rulle.
Kolla in Rikards blogg förresten, rickelitosreality!



Because he´s the king, my king!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

If I ruled the world!

2009-03-27 @ 00:06:36
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback