idag

Shit vilken flitig flicka jag har varit idag! Jag har städat riktigt grundligt och putsat varenda bit av lägenheten! Däremot har jag inte dammsugit, hmm har ju ingen dammsugare! Nu kommer ni förmodligen skratta men idag den 1 mars tog jag ner min julstjärna från fönstret, haha, bättre sent än aldrig! Jag tycker iförsig att den kunde sitta ett tag till men tror mina grannar tyckt att jag skulle tagit ner den för minst 1 månad sen..


Just nu sitter jag är blir hypad på kaffe, tror jag är på min fjärde kopp nu, hjärtat börjar banka lite extra hårt känner jag, det blir nog sista koppen nu. Börjar dessutom 10 i morrn så vore ju bra om jag kan sova en stund i natt också!

Jag väntar på svar från en person som har hand om lägenheter i Spanien. Skrev ett mail och beskrev vad vi var ute efter och hon har en som passar oss perfekt, hennes egen. En takvåningslägenhet för 8 personer med 3 pooler och 200 meter till en strand som är flera km lång. Dessutom 1 km in till Marbella som ska vara en riktigt schysst stad. Så nu har jag skrivit till henne att vi vill ha den, ska bara få svar sen jävlarns är den våran en vecka i mitten på juni. Min första semestervecka kommer börja kanon!


En av poolerna


utsikt från balkongen


Det ser ut som att det trots allt kommer bli en ljusare framtid, jag kanske inte behöver deppa sönder mig längre? Hoppas verkligen att vi får den så att man har något positivt att se fram emot!


Kärlek till R


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback