jordtimmen

Tro det eller ej, men jag lever!
Knappt bakis idag alls faktiskt, skönt vill jag lova!
Jag o kärleken har till och med varit på Willys och handlat så nu väntar lite gott käk och en massa chips och smaskigheter i kväll, smutt!
Vi har lite som ursäkt att ikväll är sista fettokvällen för nästa vecka börjar träningen. Jag jobbar dock en hel del nästa vecka men ska försöka mig på tis, ons och fre. Det får blir en liten mjukstart helt enkelt!

Gårdagen var helt okej, jag var inte riktigt på humör av någon konstig anledning, tyvärr har man sånna dagar. Får hoppas på att det dröjer lääänge innan det är dax nästa gång för det är fan inte kul att vara en surpuppa. Svårt att släppa loss och bli på topp när man väl börjat sura, tyvärr! Ber om ursäkt för att jag inte var den mest skojsiga igår!

Blev inte mycket bilder för mig och min kamera igår men Rikard lyckades få ihop lite pics och även filmer. Bjussar på en film när vi sitter i musikens hus och checkar in Earth hour.



Notera hans otroliga entusiasm!


Puss och kram, hej!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback