kommentera mera

Nu är jag äntligen hemma efter en lång arbetsdag, eller inte, 3 timmar..!
Helt sjukt att man ens kan jobba så lite, knappt så att jag tjänar på det eftersom det är 10 mil fram och tillbaka..

Sitter just nu och tittar på en svettig raggare som strippar för mig, nytränad och tjusig, woho!

Vi diskuterade precis det att det är helt sjukt vad folk kommenterar dåligt! Jag vet inte varför men jag har besökts rekord idag men inte en kotte har kommenterat, knasiga ni, kommentera mera!
Jag kan ju inte direkt jämföra mig med min bloggkung till pojkvän men måste verkligen säga att det varit sjukligt bra idag, faktiskt närmare 100 unika, inte dåligt för en tattare som mig!

Idag finns inte riktigt orken till middag hos någon av oss så det blir nog en riktigt stor smutti i stället. Haha, på tal om smutti så har jag och käraste massvis med ord för just det, smoothie, smutti, smuschi, smutt osv. Ointressant fakta kanske men nu vet ni haha.




Hej hoppsi!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback