Marbella!!

Hej hopp!
Äntligen är flygbiljetterna bokade och betalda. Lyckades få tag i den billigare varianten, nu har de gått upp igen.
 2500 är väl inte så farligt fram och tillbaka? Dessutom är det med SAS, tycker i alla fall jag är bra :)!
Så det blir alltså jag, Rikard, iina, Kiira, Kaisa och fågelfan. 5 brudar och 1 kille, mycket intressant, haha vi får väl hoppas att han lyckas ragga ihop 2 grabbar för de finns ju plats för 8 i lägenheten!

Nu fixar R lite te här, sen blir det till att fixa och dona lite nere på stan tror jag. Börjar jobba 16 idag så ja, jag har nästan hela dagen att göra nått skoj på. I vanliga fall skulle jag tränat men vågar inte riktigt ge mig ut där innan förkylningen släppt.


Nu sitter det en karl här och flåsar om att vi ska ta oss en titt på lägenheten igen, så vi blir ordentligt taggade :D!




Bäst att lyda den bästa!

'
Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback