smutti

Han där i rosa fick en idé om att prova på min mixer som jag nästan var 100 på att den inte fungerade. Den har alltid luktat och det har smakat bränt när jag fixat med den. Körde lite citron i den som jag hört ska ta bort det päckliga och JA! Det funkade faktiskt. Så vi mixade ner allt vi hittade, dvs, banan, apelsinjuice, kiwi, björnbärsglass, blockchoklad och mjölk. Spännade blandning men det vart ju gött! Fick för oss att prova en till, denna gång äpplen och apelsinjuice och tydligen nått annat (som jag fortfarande inte tror på att han hade i haha!). Inte lika lyckat (än?), blev mest som äppelmos men men nu vet vi det!





Mys, mys och mys! Fan vad jag myser nu förtiden, mysigt!


Hare mys! Hej!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback