tvätt

Jaha, så vad gör "partypinglan" en fredag som denna?

Jo, jag tvättar faktiskt! Jobbigt bara att den ena maskinen var trasig och den andra tvättade nån annan i och man fick stå och vänta i 20 minuter på att den skyldige. Ännu jobbigare var att det var ytterligare en person som stod där och väntadedå han som snott min maskin även snott hans. Hatar sånna där situationer när man står och väntar tillsammans i ett ca 15 kvm stort rum med en okänd person i 15 min, man måste lixom prata! Inte för att det gör mig nått då jag dagligen pratar med massa okända personer men då har jag i alla fall något vettigt att säga. Så nu har jag bekantat mig med en grabb som är lagerchef på Järnia och har bott här sen augusti 2008, haha. Det blir lixom en jobbig sitts när man säger "ja, jag har inget bättre för mig en fredagkväll så jag tvättar", det blir som att man måste bjuda in personen då han inte känner en kotte i Uppsala annat än sina jobbarpolare. Men det vet vi alla att det inte funkar, det blir så fel. Det är synd att man inte ser det som lika okej som att det vore en tjej. För det är inte okej för mig att bjuda in denna person när jag har min kärlek, det är som sagt synd att det inte funkar samma lika för båda könen!






K ♥ R


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback