akta dig!!

Haha, Wipeout var grymt! Precis min typ av humor, speciellt kommentarerna!

Ska sussa snart, måste åka 07.50 i morrn, ska köra iina till Märsta och sen jobba. Skönt i alla fall att jag slutar 14 och sen är ledig på tisdag :)!



Min bil fyllde 5000 mil igår faktiskt, och 3 år för några dagar sen, tjoho! Lyckades faktiskt NÄSTAN fota hela händelsen!


50001, nästan dvs...


 Intressant, nej inte särskilt. Haha, satt och kollade igenom min mobil, shit jag är ju en trafikfara på riktigt! Har helt sjukt mycket egofoton, ca 85 % när jag sitter i bilen och kör, kaos!




iina håll i dig för i morrn då kööööör vi!


Godnatt gott folk!


För jag är så kääär, truddeluttiduttipluttismutti tralalala hej hopp!

K ♥ R




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback