me&love

Idag är en speciell dag :)!
Jag och min kärlek har nämligen varit tillsammans 1 månad nu!
Haha känns så fjuttigt att säga 1 månad men jag tycker det är så sött, sådär pluttinutt sött :p!
Kärleken till dig växer sig starkare och starkare. Mina tankar är på dig dag och natt och jag saknar dig galet mycket när du inte är här!
Ja, jag är helt enkelt kär :)!






Tänk att det började med ett mail på inboxen på facebook den 30 november 23.07.
Haha "kul i onsdags? :)" var det första du skrev till mig, raggare! Sen började vi prata och jag fick för mig att återuppta msn, vilket jag inte ångrar idag! Första daten blev en "dubbeldate" på krogen och sedan efterfest hos mig, 3 december, haha kanske inte den mest romantiska första date man varit på men det var galet kul i alla fall!



In love!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

gulli gull =)

2009-03-04 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback