pumpa

Jävla människa, jag har inte ens fått börja torktummla min grejer!! För det första så tvättade han i min maskin på min tid och sen torktummlar han vilket är okej medans jag tvättar men nu har hans stått färdig i 1 timme, inte okej mannen där! Kanske är det meningen att jag återigen ska tillbaka till mina dåliga "somna halv 3 rutiner", trååååk!

iina och Kaisa är ute och gör stan för tillfället, lite avis är man ju men vafan. Jag ser det som så att jag kan festa dubbelt så hårt nästa helg när jag är ledig, dvs jag har mer pengar att spendera än om jag skulle ut o röjja denna helg med!

Förövrigt sitter jag här med en 3,5 bärs och dunkar skön house i min ensamhet, ganska smutt faktiskt, lite egentid har väl inget dött av! Hade dock velat ha kärleken här men inte ikväll inte.. Just för tillfället pumpas "Day ´n night" högt. Sökte lite på youtube efter videon och hade verkligen inte väntat mig att personen som gör låten såg ut såhär, inte videon för den delen heller!
 Så höj volymen och framförallt basen!
 
 



Day and night
Night and day
I think of you R!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback