prinskörv och pannkakor

Nu har jag precis kommit hem från Brunch med kärleken och svärfamiljen, mycket gött!
Gårdagen blev mycket bra, sällskap av dom bästa och grym musik, den tackar vi för!

Däremot är jag mycket besviken på det svenska folket! Malena har visserligen en bra röst men vafan, lite för tråkigt om du frågar mig! Att Ugglas ens kom 2:a är ett under, jag undrar om det är jag som har dålig musiksmak eller..? Förmodligen är det så eftersom majoriteten gillar det jag inte gillar. Velar lite mellan Alcazar och Måns. Deras scennärvaro är grym, Måns kör sitt race och Alcazar öser på med sin rutinerade stil.




Fyra av fem toasters!


Lööööve!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback