cribs

Nu jevlarns är jag mätt vill jag lova! Har precis slängt i mig vårrullar och en massa fullkornsbulgur, såg ut som gröt men smakade betydligt bättre!

Kikade igenom lite bilder och har kommit fram till att jag kanske inte visat hur jag har det här hemma!
Bilderna är visserligen ifrån när jag nästan precis flyttat in med det ser i stort sett likadant ut idag, har bytt färg på gardinerna och har svarta fransgardiner nu i stället.



Mitt enorma kök/hall




Det är här det händer!





Jovars, jag har det mysigt men trångt!
Har ju självklart ett badrum också men hittade inga bilder och tänker faktiskt inte ge mig på storstädning bara för att ni ska få se en dusch och en toalett, inte tillräckligt intressant tror jag..


Baby har somnat framför Tv:n efter maten och ser väldigt belåten ut, det gillas skarpt!

Undrar om det är nått bra på tv i kväll? Måste utforskas!


Linsoppa, lingonsylt och lättrullade rullader, hej!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: E

vad mysigt ni har det! eller bor ni ihop.. ahha jag har missat! vad bra att man kan laga mat precis när man har kommit hem från en grym utekväll och behöver nattmat ahhaha

2009-05-22 @ 08:12:35
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback