grisrosa

Idag vill jag passa på att gratta min mor som fyller jämnt!
Grattis, grattis och grattis på dig min kära mamma!!



Har tyvärr fortfarande ingen sladd till min mobil så därför får ni helt enkelt inte se min mor men tanken var god eller hur man nu brukar säga..


Regnet piskar på fönstret och Rikard sitter och tittar igenom hans gamla videoinlägg på bloggen, haha!
Dricker också förövrigt kaffe här hemma vilket jag inte gjort på flera månader, själva kannan har nämligen spruckit och gör det omöjligt att koka kaffe, synd!


Annars då? Nja, det verkar inte hända så mycket än så länge. Det ryktas om att jag och Kiira ska släpa våra rumpor till friskis och köra lite gym. Hoppas på att Jennika och iina lyckades utanför KC igår så att vi kan gå ut och röjja lite ikväll, de vore skoj!


Hörs senare!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback