HAJK

Känner mig flitig idag än så länge!
Vaknar klockan tio av ett gäng barn som sjunger/skriker låten "Sommar och sol", underbart sätt att vakna till ett par sångfåglar utanför! Jag har ju visserligen ett dagis 50 meter bort men jag tvivlar på att de va de små som tog till stämmorna, det var kanske nån skolklass i parken här utanför..?




Nu är jag i alla fall klarvaken och har redan hunnit med diskberget, känns bra!

Ska alldeles straxt bege mig till friskis och träna med Kaisa, sen blir det kärringgrill för hela slanten, var allt för längesen! Dessutom ska jag faktiskt jobba sen också, 16-19.15, INTE värt att åka 10 mil för men men..
Jag kommer nog vara nöjd med mina prestationer i kväll!


Hörs sen!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback