hasselnötter

Sitter här i min ensamhet, sjuk och jävligt, usch!
Nejdå, eller jo, det är ju sant men tänker blicka frammåt och lyda iina och låta bli att tänka på förkylningen som sakta men säkert smygit sig på mig..

Just nu väntar jag på att min pasta Alfredo ska bli klar så att jag kan slänga i mig den och sen styra min stjärt till systrarna sisters. Där väntar Eurovision och förberedelse inför en kommande utgång, tror jag i alla fall, det brukar sluta så. Jag jobbar visserligen i morgon men börjar inte förens klockan 13 så, tar jag det bara lite lugnt så ska jag nog palla med både körning och en kortis på jobbet.

Pling, maten är klar och det är dags att slänga i sig lite föda!





Tror nog att jag ska smyga mig in och lämna ett litet avtryck senare också men i fall det mot all förmodan inte blir så så får ni ha en trevlig kväll!


Hej hopp maratonlopp!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback