I jämförelse med en likmask?

Nu håller jag på med något dumt, jag tänker nämligen lägga upp lite stöldgods från min käre vän iina.

Lite fler pics från gårdagens mys längst ån med favoritsyrrorna iina, Kiira och Kaisa (Så Emilia, plugga in namnen ;p)








Jaha, och vi ska alltså ha en "Vem blir brunast i Marbella" tävling, tjena mittbena jag heter också Gunnar..




Tuttar och jag..




Vi tog ett stopp på den heta gubben på väg till SALT! Det värsta är att Kaisa kastade sig över hans enorma penis och ser därför väldigt nöjd ut, nejdå. Men vem hade inte gjort det om den nu inte varit totalslak?!



Sov gott mina kära!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Den kuken är ju stenhård! Take it deep..

2009-06-01 @ 01:08:15
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback