kitchenbits

Sådärja, äntligen hemma och har två slappa och lediga dagar att se fram emot!

Det ryktas om att det bli wok med nudlar och kyckling i kväll igen (åt det igår), min älskade tyckte det var så gott så han vill ha det igen, då lyckades jag alltså!

I framtiden när jag/vi flyttar så vill jag ha ett ordentligt kök. Jag gillar att laga mat och experimentera lite grann men det blir så tråkigt och nästintill omöjligt i mitt lilla kök jag har som är ungefär 4 kvm (delat med hallen så alltså typ 2-3 kvm), att laga mat tillsammans är ju bara att glömma i alla fall..

 

VS.

 

Ja.. Man kan ju alltid drömma..

Haha, det blev en mycket vild diskussion här med Rikard när jag skulle räkna ut ungefär hur stort mitt kök är, jag hade ju totalt glömt bort hur man räknade ut kvm, eller ja, trodde jag. Det var som jag sa i början, att det alltid ska vara så att man missförstår varandra och i slutändan har menat samma sak från början, knäppt.


Nej, magen kurrar förskräckligt nu, dags att börja med käket!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback