Live från E18

Nu har vi precis kommit igång igen efter ett stopp i Arboga för lite lunch. För min del blev det pepparlax med kokt potatis och limesås, mycket gott! För en gångs skull har jag nog fått i mig den omega 3 jag behöver, lax 3 dagar i rad, jag måste ju bara vara dösmart nu och en hjärtinfarkt känns långt borta!



Det regnar en massa ute och är alldeles jättegrått, trist. Det ser i alla fall ut som att pappa kör hela vägen, de är ju alltid skönt. 




Min kamrat Fanny här bak verkar inte allt för peppad på att underhålla mig så det var ju tur att jag har datorn med mig så att tiden går lite fortare.



Jag tänker på dig, önskar jag kunde vara hos dig och visa mitt stöd!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Baby, life on the road verkar lugnt och skönt!

Men kom gärna hem snarast..

2009-05-08 @ 15:29:38
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback