lustgas

Shit, jag skulle verkligen inte kalla mig själv en stjärna när det gäller uppdatering!
Som vanligt har jag ursäkter och tycker faktiskt ni ska godta även denna.
Jag har jobbat en liten sväng idag och kom hem vid 3-tiden då jag spenderade lite tid med min kärlek som återigen bestämt sig för ett spontanbesök i Götet, jag förstår honom då biljetterna på tradera har en tendens att bli ruskigt billiga, den här gången en ynka 50-lapp!

Efter att ha följt honom till tåget blev det en sväng på stan, pengar har som bekant rullat in på kontot och jag var i desperat behov av ett par schyssta solglajjor!
Knallade runt och hittade ett par riktigt schyssta på Åhléns men insåg sen att de var lite för dyra för min plånka som faktiskt har en semester att fira och en vecka i Marbella att se fram emot!
Begav mig till H&M i stället, där vet man alltid att man hittar nått trevligt för en mindre slant.


De blev i alla fall dessa sköningar från herravdelningen, 79 :-.




Efter stan slog jag en pling till Kiira och vi bokade genast en date. Det blev denna gång även med hennes man och syster Kaisa.
Jag fick äntligen smaka på hennes mans omtalade mat och ja, maten levde verkligen upp till mina förväntningar, grillad kyckling, potatis och en underbart god sallad. Mycket vällagad och med alla dess kryddor man aldrig hört talas om, smakade precis som att det gjorts på någon lyxig restaurang!





Han har ju verkligen det coolaste vinstället, jag är frälst och måste ta redo på vart det är köpt.




Riktigt ballt, ser ut som att flaskan svävar!


I natt ska jag sova ensam igen, det kommer kännas tomt..
Jag önskar att jag hade ett badkar, då skulle jag tända lite ljus och krypa ner i värmen, det vore gött. Det får bli när jag skaffar min nästa lägenhet..


Dröm sött mina vänner!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

nu är det jag här igen,vinstället är ju råballt,kommer ifrån coolstuff.se,eller det finns där iaf:),puss

2009-05-26 @ 06:33:28
Postat av: Kim

Nina - Jag älskar att du är så duktigt på att kommentera! Tack för tipset, har checkats, billigt och bra ju! Ses nästa helg!!!!!!!

2009-05-26 @ 23:01:46
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: Kim

Nina - Jag älskar att du är så duktigt på att kommentera! Tack för tipset, har checkats, billigt och bra ju! Ses nästa helg!!!!!!!

2009-05-26 @ 23:02:01
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback