metkrok


Idag har det jobbats och stånkats, dock bara mellan 9-14. Skönt att man får lite fritid efter jobbet för en gångs skull, oftast stänger jag, slutar då alltså 19.15.

Nu sitter jag här och tittar ut på det totalt värdelösa vädret med en smusch i handen, ganska mysigt faktiskt. Har dessutom hunnit med lite träning på friskis efter jobbet. Är lite sugen på en kvällspromenad också men vi får väl se om det slutar regna eller inte, känns inte så lockande att plaska omkring..

En annan spännande sak (om nu det tidigare nämna hamnar i kategorin spännande) är att jag och min söta, goa, rara, snygga, snälla och underbara firar 3 månader tillsammans idag! Ah, jag tycker fortfarande det låter så sött när det handlar om månader. Man känner sig verkligen som 14 år och nykär när man berättar om veckor och månader man varit tillsammans. mycket sött!!




Love, love och lite mer love!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så söta ihop kimpan!!:),vad glad jag är för din skull!

puss på dig/den bästa busskompisen du haft:)visst?:)

2009-05-04 @ 17:56:06
Postat av: nina

Nina altså,om de skulle va oklart:)

2009-05-04 @ 17:57:04
Postat av: Anonym

vem betalade båten, inträde o mat o så när ni åkte båt häromdagen? ja tycker sånt är jätte jobbigt med min kille..vill veta lite hur andra gör, diggar din blogg förövrigt!

2009-05-04 @ 19:31:58
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!!!!

Ja men ni är inte SÅ långt från 14.

20?

Jaha, det där sa inte så mycket om er som det sa om mig. Skall jag verkligen skicka det???

OK, gammal,

.....men inte feg......

2009-05-04 @ 20:22:50
Postat av: Kim

Nina - Ja, tack, tack och tack! Lätt bästa busskamraten jag haft, rix morgonzoo och goa glada garv, precis i min smak!



Anomym 1 - Tack för "diggen"! Det blir lite olika men vi delar allt hyffsat lika. Brukar vara lite så att jag betalar ena gången och han andra. Ekonomiskt så ligger vi hyffsat lika så det känns mest rättvist att bara göra så helt enkelt :).



Anonym 2 - Återigen tack! Nej, visserligen inte så långt ifrån 14 om man tänker antal år emellan (jag 20, han 24) men rent mognadsmässigt så känns det ju som bra många fler år än vad det är.

Gammalt är fräscht, åldern är ju bara en siffra eller hur ;p!

2009-05-04 @ 21:28:06
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback