NLDJF

Hej hopp!

Förskräcklig uppdatering, jag vet! Det har verkligen varit full fart här i dagarna.

I fredags blev det grillmys hos Rikards kompisar Matilda och Gamen, mycket gott och trevligt!

Igår var det fullt ståhej. Jobbade till två, hemma tre och iväg på 50-års kalas klockan fyra. Det var Rikards moster som fyllde halvvägs till 100 år.



Det hela firades i en bygdegård, lååångt ut på landet, Ramhäll tror jag närmare bestämt.
Återigen blev det mycket god mat och trevligt sällskap. Det bästa var nog att skåda dansen, som mer liknade ett friskispass. Men, det var mycket mycket roande och det är kul att se "de äldre" gå upp och skaka bak!



Jag var i alla fall nöjd med bordsplaceringen.



Nu är det dags att peta i mig lite frukost sen blir det jobb igen.

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback